Anna Westergren -

090322

2009-03-22 11:51:38

Hej på er! Allt bra med er? Toppen i mitt fall. Vädret är härligt varmt, lite monligt men det sätter inte stopp för mig och Moa att dra ner på stan en stund. Tyvär kommer det nog inte bli så himla mycket shopping, eftersom jag måste spara pengar till frisören. Men saker som jag verkligen måste ha är busskort, kontantkort och en ny maskara. Hoppas bara jag hittar den jag vill ha!
Annars ska jag bara kolla efter en klänning på h&m som jag velat ha länge. Sedan en jeans och skinnjacka.
Kanske lägger in en dagens outfit senare efter stan, har verkligen inte tid nu.
Ska spinga ner till köket och göra lite lunch nu. Vi hörs senare! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0