Anna Westergren -

090303

2009-03-03 12:36:30
Hejhej! Vart en mycket kort skoldag idag för min del, eftersom att jag så klumpigt gjorde illa min hand handled rejält. Sitter här nu och skriver med en hand, vilket gick förvånansvärt bra men långsamt går det..
Det som hände var att vi skulle springa en stafett på gympan och liksom nudda vägen på andra sidan innan man sprang tillbaka. I alla fall sprang jag in för fort utan att riktigt sakta ner så jag tog mot mig med händerna och olyckligt vis vart det sånt tryck när handen tog emot så ja, just nu gör det väldigt, väldigt ont!

Så jag tänkte vila lite och se om det blir nån förbättring, annars får jag åka till doktorn och kolla till den. Jag skulle tippa på att det är en stuckning eller nåt sånt, mer får jag väl inte hoppas på!

Idag blir det mycket plugg för mig. No prov i morgon om DNA, så det är en hel del att läsa till!
Men innan jag börjar tänkte jag luta mig tillbaka och kolla på några avsnitt utav The Hills.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi tack så mycket :)

2009-03-03 @ 15:32:46
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

SV. låter bra! hur är det med dig då? KRAAM!

2009-03-03 @ 16:33:57
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0