Anna Westergren -

090302

2009-03-02 23:04:52
Godkväll på er! Min sthlm's dag blev super, förutom att jag hittade ett par skor jag vill jätte,jätte gärna ha. Men det bidde inget av eftersom jag är pank! Det suger, men jag har ävdå haft en mycket trevligt dag.
Utmattad-dag kan man också kalla den för. Orkar snart inte hålla ögonen öppna, så därför ska jag lägga mig på direkten. Tyvärr kommer då bilderna från dagen upp i morgon i stället. Hoppas ni har tålamodet! Hah, som om ni skulle vara exalterad över det.

Lång dag i morgon, tråkigt då jag dessutom måste plugga sten hårt så fort jag kommit hem. Suck..
Hoppas jag bara inte blir smittad av Bella stackarn som gick runt och hostade hela dan. Jobbit nu med halsen. Det blir nog bättre!

Nu ska jag lägga mig och läsa ur min trevliga bok. Puss ♥


Allie

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

Nice blog, many hugs Delanie

2009-03-03 @ 14:15:38
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0