Anna Westergren -

Oaktiv, jag vet

2008-10-20 21:50:15
Inget intressant har hänt dom senaste dagarna, där med tomma/ inga inlägg från en idée lös flicka..
Men jag känner att jag inte bara kan lämna bloggen. Jag lovar att vara mer aktiv! Jag har bara haft några trötta dagar. Ibland får man ha det. Men nu så, får vi glömma allt trött bakom oss och tänka framåt. Motto: Tänk/Var Posetiv.
Ja, jag försöker leva efter det, även om jag många fler motton också. Men den är nog min favorit! Även fast jag har såna stunder då det verkligen inte går att tänka posetivt. Jag gör mitt bästa.

Coldplay gör just nu allt klart och enkelt. Det liksom strålar inombords när jag hör dom. Jag önskar att det kunde skina lika mycket utanför också. Jag knarkar dom. *ler*

Nu är det bara en ända vecka kvar tills höst-lov. Som om jag har längtat! Maskerad, godmat, läskiga filmer och bästa folket. Men som sakt en vecka kvar. Det kommer inte ta så lång tid när jag tänker efter.. Allt går så himla snabbt. Posetivt och Negativt .. 
 
                                       Bild: Sommar 2008 - Stugan

Kommentarer
Postat av: moa

unge<3 me loves you!



även om du är idelös så älskar jag att läsa dina inlägg! jag känner att mina är så trista. Vart får du dina tankar ifrån människa! <3 kiss

2008-10-20 @ 22:47:58
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0