Anna Westergren -

Fortfarande förskyld

2008-10-02 18:12:24
Jag har varit hemma 2 dagar bara, men jag kände mig hängig ett tag innan. Den kommer nog hålla i sig något tag till, men det är på bättreings vägen. Jag måste bli frisk tills helgen åt minstånde. Då ska jag på tjejmiddag. Väldigt trevligt! Sedan fyller pappa år på lördag..
Jag känner att mina pengar bara försvinner. Så typiskt att alla ska fylla år samtidigt. Men jag är givmild och tänker på andra.
Top model har nu slutat på säsongen. Tråkigt att det skulle ta slut så fort. Innan fick man vänta en vecka, jämfört med nu när det kommande avsnittet var nästa dag! Men nu har jag mer tid att följa Idol.
Som ni kanske har sett så har jag stylat om designen. Lite mer nogrannare denna gånge. Jag gillar resultatet. Det blev mer höstigt! Jag får väl fixa en ny till julen.
Ikväll ska jag bara mysa, och dricka flera koppar Te.

Au Revoir

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åhh.. gumman krya på dej ! puss älskar dej <33

2008-10-02 @ 21:30:42
URL: http://sskalk.blogg.se/
Postat av: belliie

jag älskar dig blogg anna! lova att hjälpa mig med min? :) <3

2008-10-02 @ 21:53:35
URL: http://isabellestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0