Anna Westergren -

Lördag

2008-11-08 17:32:43
Min kväll, nä hela min helg känns just nu som att den kommer bli helt dötrist..
Det känns hemskt att inte ha något planerat. Inget att se fram emot.
Det verkar som att det blir en lördags hemmakväll , vilket jag inte haft på flera veckor. Kanske kommer det bli skönt att få slappna av? Men bara om man har dom rätta tilltuggen. Har jag de?
Sorgligt är ju också att min kamera är borta. Det verkar som att min kväll ser ut så är :
 * Leta efter en kamera. 
Det var allt. Buhu! 

Kommentarer
Postat av: blllie

fan va trist, vi måste festa snart fan :D så vi alla har något att se fram emot :) du jag moa och tessan, LÄNGTAR! du MÅSTE hitta kameran! kyss

2008-11-08 @ 23:18:24
URL: http://isabellestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0