Anna Westergren -

Stockholm

2008-12-30 23:02:46
Hejhej!
Jag tänkte bedöma denna dag med både plus och minus. Vi börjar med det negativa så kan vi glädja oss åt det posetiva alldeles snart.

Minus: Hela jävla dagen har jag fått stått ut med en pinande mensvärk! Vilket förstörde dagen rejält, men jag gav ändå inte upp (även om det kändes så i början). Trodde verkligen inte att jag skulle hitta något, för man är ju knappast på shopping humör med en sån värk i kroppen. Men jag hade ju trots allt åkt ändå ner till Stockholm, betalt bussen och allt, och sen bara inte köpa något? Nej aldrig i livet!

Plus: Trots den värk jag hade hittade jag en hel del plagg efter några timmar. Jag tror till och med att värken försvan där ett tag, kanske var det för att jag tröstat mig med några plagg!
Jag hittade 3 olika jackor; en tjockare varinant av en parkasjacka, en fuskpäls jacka och en vår/sommar jacka med korta ärmar. Väl behövligt, nu har jag lite mer att välja mellan! Sedan hittade jag även en grå kofta och ett par lättsamma sommar skor. Mycket fina köp hittade jag!
Sen en till sak som givetvis var ett stor plus i kanten, var att åka med mina underbara flickor! Utan er hade inte jag först misslyckat att hitta Cafe de la Rose och sedan äntligen hittat det. Haha!  Mina fina flickor!

       
                Dessa plagg kommer ifrån Topshop, båda på rea.
     Vår/sommar jackan 
(lite ljusare i verkligheten) och en grå kofta. 
       
                 Plaggen kommer ifrån H&M, bara skorna var på rea.
                              Svart fuskpäls och mörkblåa skor
       
                    Även denna parkasliknande jacka kom från H&M.

Bedömningen över dan blev kort, jo jag vet. Men jag gick upp 05.40 idag och gått runt en hel dag och shoppat, så det är ganska förståeligt att jag är trött. Håller på att slockna här vilken sekund som helst, men jag ska hinna läsa lite ur Om jag kunde drömma. Ja, i morgon är det ett ny år. Då tänkte jag göra ett litet kort årsresumé om mitt 2008, även om jag inte haft bloggen längre sen Oktober så kunde det vara lite kul för er vad som hänt mig!

Vi hörs i morgon! Puss och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fullkomligen älskar pälsen. Anna, ge mej den!

2009-01-02 @ 16:53:06
URL: http://linyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0