Anna Westergren -

Söndagkväll

2008-12-07 22:22:15
Godkväll.
Dagen blev inte som jag precis hade tänkt mig. Mest tagit lungt och väntar fortfarande på att hostan i halsen ska ta slut. Ganska drygt nu när jag varit sjuk ett bra tag.
Målningen som jag tjatat om så mycket i de tidigare inläggen är nu som klar! Puh, kanske nån finslippning sådär, men inget mer! Tyvärr har jag yttligare en uppgift kvar..
Förlåt om jag verkar tjatig men jag känner hela tiden efter ett behov av att se Twilight! Vill se den nu!
Jag kan fortfarande inte sluta tänka på den.
I morgon börjar en ny skolvecka, och jag måste börja jobba hårt för att de betyg jag vill ha. Så, det är väl bäst att jag går och fixar mig för sängen. Gå upp tidigt måste jag också göra, tungt!

Sovgott! puss

Kommentarer
Postat av: Bea

ajsing, hoppas du kryar på dig då ! Vad händer i veckan? KRAM

2008-12-08 @ 05:17:14
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0