Anna Westergren -

Söndag

2008-12-07 10:35:27
Godmorgon!
Jag har nyss vacknat och nu sitter jag här med en mycket varm kopp choklad och musik från Twilight filmen spelas i mina hörlurar. Jag älskar de låtarna! Tex: Blue Foundation - Eyes on Fire, The black Ghosts - Full Moon!
Min dag är ganska mycket planerad, nu på morgonen ska jag försöka fixa till en ny header, och det lär väl ta ett tag. Klockan 15.00 bär det av till stallet för att kolla på luciatåget. Jag ska även hinna med att måla där i mellan.
Sen givetvis klockan 19.00 börjar Gossip Girl.

Jag har redan tänkt ut hur min nya header ska se ut. Problemet är att jag måste leta reda på en drös ny funktioner i photoshop. Eller ja, åtminstånde en. Den kommer nog inte bli med nå jultema, utan en som kan finnas med helatiden. Med andra ord, en allroundheader!

Ända sen förigår kväll då jag var på bio, på Twilight, har min tankenergi bara gått åt till just den filmen. Ni kan ju fårstå hur mycket jag är den på fall, om jag laddat hem soundtracket, tagit fram några bilder från olika sidor, typ kollade genom hela youtube med bara klipp om Twilight. Var även på stan igår och var tvungen att gå in i de bokbutiker jag visste för att vara helt säker på de fanns där! Haha. Ja, det är ju såklart att jag önskar mig en i julklapp.

Nä nu ska jag se till att börja med header, sköt om er! hugs


                           Blue Foundation - Eyes On Fire


                           The Black Ghosts - Full Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0