Anna Westergren -

Sjuk igen

2008-12-02 10:56:13
Det är tråkigt att det ska behöva bli så här hela tiden, förskyldningen hoppar fram och tillbaka. Man chockeras på morgonen; nej inte nu igen. Halsen kliar, man hostar som en galning, och huvudet värker så att man nästan hör hur det dunkar. Så jag såg till att stanna hemma igen och bli frisk nu innan jul.
Jag har läst innan på olika sidor och hört folk berättat på youtube, de som har tandställning, att de första dagarna kan leda till att man blir sjuk, förkyld, för att tänderna flyttar sig och spänner. Konstig, men jag får väl lida med det ett tag till.
Nu ska jag nog ta något varmt att dricka , ta mp3 och digga Remonn, Coldplay och The Killers på högsta volym.
 - Are we human? or are we dancer? My sign is vital, my hands are cold. And i'm on my knees , looking for the answer - 

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Hoppas du mår bättre snart:D

2008-12-02 @ 17:48:29
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: OIivia

Sjuk jag med :/ Krya på dig <3

Har du dissat th btw ? :O ^^<3

2008-12-02 @ 23:14:27
URL: http://oliviamoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0