Anna Westergren -

Priset

2008-12-17 20:04:17
Hejhej!
Nu har jag kommit tillbaka från ridningen, det vart ganska tufft med en sån seg och rädd häst som jag hade. Ni skulle ha sett, blev riktigt förbanad på stackarn. Ja, jag kom sist , men jag är inte bitter för det!
När tävlingen var avgjord ställde vi upp oss för prisutdelning, och jag hade spanat in ett paket från början. Med en sån tur som jag sällan har så fick jag det!
Det första jag gör med paket är att skaka på dom, och det som jag fått var ganska tungt, jag kunde till och med se framför mig vad som skulle finns i. Lotion. Alltså jag kanske borde ha tävlat på lotto idag, för min tur var på top. Där i fanns ett litet sätt med tre olika skönhetsprodukter. Precis vad jag behöver! Så det känns ändå som om jag vunnit! 

            

Oj nu måste jag skynda mig. Jag följer nämligen Bonde söker fru. Vet inte varför jag kommit in i den realityserien? Men idag är det avgörande valet! Vi ses senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0