Anna Westergren -

Ont i magen

2008-12-22 00:26:42
Ah , så sant som det står. Magen värkar som fan! Men utav ett gott skäll skulle jag tro.
Jag har nyss varit på film kväll hos Sandra. Där var bland annat Olivia, Cissi och Linnéa.
Vi hade godis och chips i massor, och även fast jag vet att man blir dålig i magen av att äta för mycket av de goda, så äter jag typ upp allt som fanns. Jag liksom visste redan i för väg att jag skulle må så här jävla dålig efteråt, men nej, inte lyssnar jag eller..  Tack i alla fall för en trevligt kväll!
De dagar som nu återstår tills julafton ska nog bli lite mer lugna. Inte för at jag varit ute och härjat, mer att jag bör stanna hemma helt och hållet nån kväll.

Granen. *Andas in djuuupt*  Doften räcker ändå upp till övervåningen in genom min stängda dörr. Aldrig har en gran luktat så mycket , i alla fall inte i vår hem. Japp, julkänslan slår till lite extra, och Allie verkar trivas extremt med ett litet träd i huset. Äntligen får hon naturen in, som hon längtar till sommaren. Hon liksom bara sitter där, under granen.
Ja, pappa hittade verkligen en toppengran!

Typ 2 julklappar kvar nu, sen är det över. Jag hittade allt som jag skulle köpa idag, väldigt snabbt. Kanske tack vare min inköpningslista som jag skrev i morse. Nje, tror inte det, för den råkade stanna hemma. Men bara att få skriva ner det kanske fick mitt minne att arbeta lite mer.

Men jag tror mitt huvud har arbetat klart för idag. Ska fixa mig för sängen nu.
Sov gott! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0