Anna Westergren -

Måndag

2008-12-29 14:08:45

Hejhej!
Så här mycket har jag nog inte sovit på länge. Det vart ganska sent igår kväll, eftersom jag skulle bland annant hjälpa Moa med sin blogg. Jag vaknade idag klockan 12.30, vilket just nu är rekordstiden. Annars, ni som känner mig väl vet att jag går upp vid nio. Så i "morse" kände jag mig riktigt stressad eftersom jag sovit bort halva dan typ. Egentligen har jag inget att stressa över, men ändå..
Så jag har nyss borstat tänderna och fått mat i magen. Dagen ser ganska tom ut på aktiviteter men jag ska nog hitta på något. Upptäckte för att tag sen att vi har ganska mycket tv-spel hemma, vilket roar mig mycket faktist, speicellt om man verkligen inte har något att göra. Samma är det med data-spel.
Men, jag kanske slår till med nån bakning också. Är lite sugen!
KRAM 

          


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tro de eller ej min kära vän, men jag tog mig upp kl. 07.30 och åkte iväg och tränade! Ganska duktigt av mig, eller hur ?

2008-12-29 @ 18:35:56
Postat av: sofiine

hehe okej kram :) (ska bara påminna dej om att du skulle göra en header till mej, komentera i min blogg NÄR du har tid :D)

2008-12-29 @ 19:28:16
URL: http://sofiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi tre tycker att du har en jätte fin blogg.

Besök gärna våran blogg med: www.propyn.blogg.se

Lite info: som du ser så är vi tre tjejer som bloggar på en gemensam blogg. Om du besöker våran blogg kan du bla läsa om varför våran blogg heter just ''propyn''.

Vi hörs=)<3<3

2008-12-29 @ 19:56:25
Postat av: Anonym

vi tre tycker att du har en jätte fin blogg.

Besök gärna våran blogg med: www.propyn.blogg.se

Lite info: som du ser så är vi tre tjejer som bloggar på en gemensam blogg. Om du besöker våran blogg kan du bla läsa om varför våran blogg heter just ''propyn''.

Vi hörs=)<3<3

2008-12-29 @ 19:56:27
Postat av: Anna

Tessan: Shiit yoo! Duktig flicka :D

2008-12-29 @ 20:30:27
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0