Anna Westergren -

Lördag

2008-12-20 14:59:56
Hejhej!
Nu har jag kommit hem från B, men ska snart åka iväg igen.
Japp, barnbidraget har kommit , vilket menas: Julshopping!
Ah nu har jag bestämt mig för att bli en anning klar i alla fall, orkar inte med stressen precis innan.
Blir nog så att jag kommer åka ner till stan fram och tillbaka de sista dagarna i alla fall.

Ikväll är men ensam hemma. Otroligt skönt, fast helt ensam vet jag inte. Men jag får hoppas store bror dra ut med kompisar, brukar bli så.
Så då blir det nog en massa gosaker , film eller något annat. Har inte bestämt mig eftersom jag precis fick redan på det.

Nu ska jag fixa mig lite, byta om och sånt. T,B och M skulle också ner på stan, jag får se om jag träffar dom där. I så fall blir det väl nån fika. Jag kanske mobilbloggar lite senare så ni får se vad för något gott vi äter, annars hörs vi lite senare!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0