Anna Westergren -

Koffeinkick

2008-12-16 00:31:13
Just nu när ni läser detta tänker ni väl. " HALLÅ, skulle inte hon sova? "
Men nej, det vart inget sova av riktigt än, tack vara den extrema koffeinkicken jag precis fick.. Så himla typiskt!
Jag som kände mig så sömnig för en timme sen, men så fort jag la mig kunde jag knappt blunda. Kändes som jag sovigt i flera år redan. Kommer koffeinkicken så här långt efter? Jag drack latten mellan 18.00 - 19.00 och nu sitter jag här 6 timmar senare med super sprallig ben och ögon uppspärrade om en uggla. Jaha.. och vad ska man hitta på nu då? Kommer typ dö i skolan i morgon. Ingen att prata med heller, eftersom ALLA sover..
Så jag tänkte till lite, och kom på att när jag sitter framför datorn brukar jag bli trött. Så vad har jag för val.
Haha, sitter och skrattar åt hela situationen, hur dumt låter det inte då? Helt knasigt!

Ja, jag kan passa på att tipsa om en jätte fin låt. Free Falling - John Mayer. Underbar!  


                           
                           Jag vet att ni kommer älska den!

Kommentarer
Postat av: Olivia

De är inte såå vanligt att få en koffeinkick utav en latte eftersom att det är kaffe till en väldigt liten procent i den ^^<33

2008-12-16 @ 07:44:12
URL: http://oliviamoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0