Anna Westergren -

Inget Luciatåg

2008-12-07 15:21:06
Det var ju ganska typiskt att vi skulle få oväntat besök precis när vi skulle iväg och kolla på luciatåget. Eller ja, oväntat var det väl inte, det är ju andra advent och goaste farmor skulle komma och fika, men vi hade inte väntat oss att hon skulle komma nu. Lite tråkigt egentligen, jag som verkligen ville se gullungarna när de sjöng.

Som ni kanske har lagt märke till så har designen ändrats sig lite. Header är nu klar, men jag är fortfarande inte nöjd..
Egentligen skulle jag kunna påbörja en ny nu när jag har tid, men att sitta framför photoshop i några timmar blir ganska tråkigt i längden. Nej, jag får göra det nån annan dag.

Som sakt , jag har tid över nu och inget att göra. Skulle kunna måla klart bilduppgiften? Åh nej , No - läxa har jag också.
Ja, egentligen har jag mycket att göra. Men vill jag ? Det är ju en helt annan sak..
Nä nu blir det fik med familjen. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0