Anna Westergren -

Idol 2008

2008-12-12 23:15:02

        

Grattis Kevin!
Idol resan är nu över, och äntligen har vi en som kommit i mål. Grattis, grattis Kevin Borg!
Egentligen har jag inga speciella åsiker om kvällens final. Jag tycker både Alice och Kevin är super duktiga på att sjunga, och jag vet att oavsett vilken placering de kom på kommer det bli något stort utav dom ändå!
Jag förstår dig Alice att det måste kännas jobbigt just nu, eftersom du var ju faktist med i Idol för att vinna , men snubblade precis framför mållinjen. Men gråt inte för de, snart kommer det flokas av skivbolag som vill göra plattor med dig, vänta bara!

Min kväll har varit lung, och jag funderar på att lägga mig tidigare än vanligt idag. Är helt slut. Vill få tillbaka energi tills julen nu, för i morgon bär det av till stan för julshopping! Jag har även fått en sträckning i min vänstra vad, i muskeln. Det gör hiskeligt ont kan jag berätta. Hoppas det är bättre i morgon så jag slipper gå runt och halta på stan.

I morgon ska jag försöka få upp en "dagens outfit" eller till och med en videoblogg. Vi får väl se vad jag hittar på!
God natt mina vänner. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0