Anna Westergren -

Hemmakväll hos Bella

2008-12-19 19:57:40
Hej på er!
Det blev inte så mycket bloggande idag.
Dagen började med julavslutning i skolan, sedan vidare iväg till T och kollade på film, färgade håret på henne med M och B.
Nu är jag hemma hos B,så jag har knappt hunnit suttit framför datorn förän nu. Så jag passar på att lägga in ett kort inlägg.
Vi har nyss ätit tacos, satte fint i magen, då jag inte ätit nån lunch.

Ja, vad vi ska hitta på vet jag inte. Det blir väl bara myskväll med film och gosaker, precis som en fredagkväll ska va!
Imorgon får jag mitt barnbidrag, pengar! Yes, så du blir det ännu mer julshoppning. Ska försöka handla klart allt nu, så slipper jag stressa i sista sekunden.

Inlägget vart kort, men jag lovar blogga mer i morgon. Nu ska jag gå tillbaka till flickorna.
Ha sån trevlig fredagkväll, så ses vi i morgon! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0