Anna Westergren -

Hemma igen

2008-12-15 20:23:49
Hej!
Nu är jag hemma igen. Tack flickor för en trevligkväll! Latten satte bra i magen, även en bit hallonpaj med vaniljsås!
Hade kameran med mig och tänkte ta nåt kort som jag sen skulle lägga in här, så att ni skulle få se hur mysigt vi hade. Men dumt nog hade jag glömt laddat batterierna...
Inga julklappar vart det idag, eller ja jag fick lite tips från tjejerna vad det önsade sig. Vi har även gjort upp hur mycket vi ska handla för, så att ingen köper för en överdrivet hög summa.
På Onsdag får jag mina pengar som jag väntat från mamma, hon lånade 500 kr, och galet nog får jag ändå 600 tillbaka. Snäll du mor, du ska nog minsan få något alldeles extra i julklapp!

I fall ni inte har märkt det så har jag lagt till lite mer info om mig i Menyn --->
Bara lite kort fakta.

Min kväll ser ut att bli lugn. Inga läxor bara slappa, kolla på tv och grejsa vid datorn.
Ja just ja, idag sattes betygen i alla ämnen, fick reda på några. Jorå, de såg helt OK ut, vet att jag kan göra bättre ifrån mig. Ska plugga upp mig sista treminen.
Sista terminen, shiit vad tiden går fort va? Otroligt!

Får se om jag slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Annars får ni ha det så bra!
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0