Anna Westergren -

Hejhej

2008-12-18 19:07:31
Jag har varit hemma nu ett tag sen jag kom från stan.
Vistelsen vart inte lång, dryga 2 timmar tror jag, men jag han köpa två presenter till bror och mamma. Men jag har en drös kvar att köpa..
Snart ska jag hoppa in i duschen, efter de ska jag bara pyssla om mig själv. Eftersom det är avsluning i morgon ska jag också hinna lägga in några lockar i håret ikväll.

Ibland har jag såna dagar då jag känner mig obekväm. Kan inte förklara riktigt, men idag är det en sån dag. Så då brukar jag jämt hoppa in i duschen och skölja av mig allt dåligt. Väldigt skönt efteråt! Brukar även göra det när jag känner mig stressig eller har lagt på mig onödiga problem.
Men att jag gör detta idag kan bero på att min röda vecka håller på att komma, och jag känner mig lite hängig.

Senare ikväll blir det nog en film. Jag har nämligen sovmorgon i morgon och då hinner jag sova ut lite.
Jag får se om jag bloggar innan jag lägger mig. Skulle tro att det blir nåt kort godnatt inlägg.
Ha så bra tills dess! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0