Anna Westergren -

Godmorgon

2008-12-13 10:55:22
Godmorgon min vänner!
Jag har varit vaken nu i ungefär en timme, och då har jag hunnit med att äta frukost, tvättat mig, jag lite små saker. 
Snart ska jag hoppa in i duschen, efter de ska jag börja med mina planer för dagen. Tyvärr blir det inge julshopping idag. Pengarna som jag trodde skulle komma idag kommer istället i början av nästa vecka. Så det är bara att vänta.
Men istället har jag andra planer för dagen. 
Jag känner att jag inte ännu fått nå julkänsla, så därför ska jag pynta till huset lite extra idag, och om jag hinner baka något gott.   

Jag kan berätta att vädret utanför mig är inte att klaga på. Solen skiner och ett tjockt lager av snö ligger på backen, även hängandes i träden. Snön ser nästan ut att vara varm nu när solen lysser på den. Jag hoppas verkligen att den ligger kvar tills jul.

Vaden känns mycket bättre. Det kan göra lite ont ibland när jag lägger för mycket vikt på benet, men det är nog snart över.
Nä, nu ska jag skynda mig in i duschen, sen kommer det nog upp en "dagens outfit". 
Puss


                   
                   Jag myser i min underbara tjocktröja, från H&M. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0