Anna Westergren -

Fredagskväll

2008-12-05 19:21:31
Hej Alla.
Förskyldningen håller äntligen på att lägga sig, just nu hostar jag mycket men huvudet är fritt från värkningar och snurrande. Så ikväll ska jag ha trevligt med vänner och gå på bio. Dagen är kommen och nu är det äntligen min tur att få kolla på Twilight. Ja!Ja!Ja! Filmen har fått fin kritik, vad jag hört, så jag litar på er!
I morgon är det exakt 2 veckor sen jag fick min tandställning, och jag kan säga er redan nu att den gett resultat. Inte kunde jag ana att det skulle gå så här fort. Jag ska försöka så fort som möjligt att lägga upp nån bild.
Det fick bli ett kort inlägg ikväll, får se om jag hinner skriva senare. Nu måste jag skynda mig till Tessan. Hoppas ni får en lika trevlig kväll som mig! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: SV: Olivia

Aa, det måste vi! Enligt Kenza så ska den nya DVD;n ha varit väldigt bra :D<3

2008-12-05 @ 19:30:06
URL: http://oliviamoi.blogg.se/
Postat av: Olivia

SV: Visst är det orättvist, bara för hon är känd liksom >_< Men nu är de bara 3 dagar kvar ! ;D

2008-12-05 @ 21:29:06
URL: http://oliviamoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0