Anna Westergren -

En ny klänning

2008-12-20 19:34:30
Hejsan!
Nu när vistelsen på stan över, men bara för idag. I morgon blir det att åka tillbaka till stan och försöka bli klar med julshoppingen. Lyckligt nog hittade jag en julklapp till pappa, och ett fint plagg till mig, som jag förmodligen kommer att bära på någon av dessa högtider som kommer.

 
Denna skönhet köpte jag på Cubus för ändast 100 kr! De har jätte fina, billiga klänningar där nu, hittade en annan lika fin klänning, svart med spets 199 kr. Men jag måste snåla nu när det viktigast är att handla julklappar.
Men vilket kapp va?! 100kr! Vilken tur att jag hittade den, det var bara en slump att jag gick in på cubus.

Som sakt är jag ensam hemma ikväll, så därför bjuder jag över flickorna för te-kalas och film. Det blir nog Sunes jul, del 1 och 2. Sån sjuk humor! Ah , jag älskar dom!
Så just nu sitter jag och väntar på att de ska komma. Jag har nyss ätit lite nudlar med cashewnötter. Gottgott!
Tur så vart det en drös nötter över så att vi har något att knapra på ikväll. Vi hörs nog senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0