Anna Westergren -

Anna - dagen

2008-12-09 16:13:18
Hejhej!
Japp idag är det Anna - dagen, med andra ord min namnsdag! Hurra!
Egentligen är det inte så speciellt tycker jag, men ett och annat grattis fick jag idag ändå. Tack tack!
Mina föräldrar påstår att de ska ge mig något nu på kvällen, vilket jag bara tycker är onödigt eftersom de kan lägga dom pengarna på julklappar tex.
Tog nyss en kopp med varmchoklad, till och med så varm att jag brände mig på tungan. Attans. Men jag vill ha något gott att fira med!
Egentligen hinner jag inte alls med att ha kul eller sitta här, fortfaranse massor av läxor. No - prov och so - redovisning i morgon! Ah, nu får det vara slut med njutning (får ett litet upphåll på kvällen med presenter) , nu måste jag verkligen börja att läsa på. Jag uppdaterar senar så ni får se var mor och far hade att komma med!

Följ min blogg med Bloglovin, här ser du när jag uppdaterar, genom att börja prenumerera. Länk finns här !
Hejdå så länge! hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0