Anna Westergren -

Årsprojekt: Fail

2012-09-16 17:43:00
Tänkte bara uppdatera lite kring det planerade årsprojektet jag hade tänkt utföra. Vet inte om ni kommer ihåg att jag började filma i våras, första Maj rättare sagt, ett projekt att jag skulle få med en sekund av min dag under att helt år. I alla fall så var jag "tvungen" att avbryta det när tanken slog mig att det skulle bli så mycket roligare att filma från ett nyår till ett annat, alltså dokumentera hela mitt 2013. 
 
Det är lite synd med tanke på att jag ändå fick med mig 1 1/2 månad Maj och Juni. Hade redan börjat klippa ihop videon så givetvis ska jag spara den med alla fina minnen under den perioden. 
 
2013 ligger inte allt för långt borta så får hålla igång motivationen och intresset tills dess så får vi se om det kommer upp en video någon gång i början av 2014. 
Jag ser det här mest som en utmanning för mig själv, att ha ett resultat att se fram emot! Sen är det ju kul att ha det med sig i framtiden! 

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Tycker du att en blogg är bäst när det är massor inlägg som är lite mindre bra eller lite färre inlägg som är bra? :D

Svar: Jag tycker det beror helt på innehållet av inlägget. Men jag tycker definitivt att en tanke bakom inläggen är viktigt, även om det är väldigt vardagligt. Bilder lockar ofta, så många fina bilder kan göra vilket inlägg som helst underhållande! Så ja, det är en svårt fråga att svara på, det beror helt enkelt på innehållet! :)
AnnaKW

2012-09-29 @ 17:17:02
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0