Anna Westergren -

Sunny day

2012-05-07 20:42:52
Fin solig dag, kläd i rosa pastell. Har varit en bra start på vecka 19 och hoppas det fortsätter lika så! Tog en golfrunda med pappa och storebror, gjorde lite framsteg i träningen vilket känns toppen! Måste ha varit ca 5 år sen jag sist spelade golf på riktigt. Skönt att det sitter i kvar lite i alla fall! Vill även gratta fina Louise som fick sitt körkort idag! Grattis grattis! Det påminner även mig om att jag måste ta tag i överningskörningen, blir aldrig av...
Nu blir det te och matteplugg som får avsluta denna måndag! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: louiiiiseee

Tack så mycket fina annis:D nu ska vi ut och åka!!!!!

2012-05-07 @ 22:48:49
Postat av: Anna

Hejsan!

Jag vet att det var ett tag sedan du var iväg på ditt utbytesår.. Men jag har precis fått min placering och jag hamnade i NC, jag har för mig att du var där också, om jag inte minns fel från när jag läste din blogg under din tid i USA.

Skulle vara roligt om du kunde berätta lite för mig om just NC :)



Anna

2012-05-08 @ 18:37:34
URL: http://enligtmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0