Anna Westergren -

Nattinlägg

2012-06-03 02:14:57
Varför jag är vaken nu är en fråga jag förmodligen inte kommer få ett vettigt svar på. Ligger i sängen, halv sovandes och klickar fram och tillbaka på bloggar utan någon som helst mening. Varför sover jag inte bara, jag är ju trött?
Trött har jag varit hela dagen, tack vare det tråkiga vädret. Huvudvärk har jag också haft, att man ska vara så känslig för nederbörd... Soffan har varit min plats idag och där har jag förblivit sittandes med film och onyttigheter. Kunde säkert att orkat mig upp och ut för att hitta på något kul oavsett vädret, men det ösande regnet verkligen trök mig ner i soffan. Bara därför, pågrund av en gnutta ångest, så ska jag göra lite vettiga saker i morgon. Städa rummet, skriva mejl till handledare i Italien, få någon ordning på min garderob som aldrig blir klar...
Hoppas på fint väder nästa vecka som bjuder på många härligheter, studentvecka. Det är galet vad uppbokad jag är dom närmsta dagarna, och då är det inte äns jag som tar studenten!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0