Anna Westergren -

Gårdagens outfit + ny väska

2012-07-19 13:06:26
Fick tyvärr bli en sån där hemsk ta-kort-i-spegel-med-mobilen bild. Ska bättre på mig med riktiga bilder med riktig kamera!

Det här var alltså gårdagens klädval när jag var nere på stan, på jakt efter ett par fina vita jeans. Dom fanns ÖVERALLT för någon månad sen, men nu finns som inte på någon affär överhuvudtaget. Om ni vet nog som säljer vita jeans för ett bra pris, hit me med dom förslagen!

Väskan är mitt senaste köp, secondhand för 145 kr. Lika så är min top som gick på 30 kr.
Båda mina vänner och min familj vet att jag är liten av en secondhandaholic, så länge man är open minded kan man hitta riktiga fynd! Så ni lär säkert se mycket seconhand här i bloggen bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0