Anna Westergren -

Dagens kap

2012-07-04 22:01:59
Skor som jag hittade på Myrorna idag. 76 kr som dessutom var på halva priset, alltså 38 kr för att par läckra klackar. Vart lite överraskad att jag faktiskt hittade ett par som hade en skaplig klack ändå, annars brukar secondhand skor vara lite "snåla" när de gäller höga klackar. Hittade även en solgul, skön kofta för lite kallare kvällar. Nya underkläder och en ny kalender fick också komma med hem.

Shoppingen i Italien var förvånansvärt dålig om man nu inte ska spendera flera tusen på dyra märken, så shoppingen fick vänta tills nu när jag kommit hem. Även om jag faktiskt hittade två tröjor på H&M i Trieste (dock tråkigt att handla på "hemmaplan") och en fin, röd ryggsäck i en secondhandbutik i Venedig.

Apropå Italien så fick jag en fråga om jag kunde skriva ner om hur jag haft + bilder. Tyvärr så tog jag knappt några bilder utan filmade mest till mitt årsprojekt. Men jag hade en tjej i mitt umgänge som har tagit en drös med bilder så jag ska be henne skicka över lite så kan jag så småning om lägga upp dem här.

Jag har dessutom, ganska säkert, bestämt mig för hur min andra tatuering ska bli. Så nu ska det sparas pengar och vänta på rätt tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilka fina!

2012-07-09 @ 22:26:00
URL: http://megafonen.nu/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0