Anna Westergren -

Blogg.se, inte på min sida idag

2012-07-31 01:47:46
Jag vet att det är sent och jag känner själv att jag egentligen borde sova, så trött som jag är och har varit hela dagen...

Jag vet inte hur det är för er andra men blogg.se vill bara krångla för mig idag?
Höll på att fixa designen men allt ville inte fungera som det skulle, så upplever ni något konstigt här på bloggen kan det vara därför.

Vet inte hur många gånger under alla min år med bloggen jag har gjort om designen, och ändå tycks jag aldrig bli riktigt nöjd. Mycket av det här trigar mig att börja en helt ny blogg, med cero arkiv utan bara blicka framåt med en fräsch start. Men jag vågar heller inte lämna AnnaKW. Bloggen har fått tagit åt sig av mitt liv mer eller mindre, det är min dagbok för ca 4 års tid. Men en ny start är vad jag kanske som mest behöver just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0