Anna Westergren -

Livet tar sig en vändning

2012-01-17 00:30:07
"Nytt år, nya möjligheter" är vad som sägs i början på det nya året. Det har redan gått 17 dagar av 2012 och jag borde ha börjat med mina nya möjligheter. Men det är inte förän IDAG mitt nya år, nya liv börjar. Låter extremt kliché, men det har varit som en AV och PÅ knapp djupt i mitt innersta inre, i något bortglömt, dammigt hörn. Dags att sätt PÅ tycker jag! Screw you, du 4 års lifetaker. Får ut lite aggression.
Det är så mycket jag gått miste om dom senaste 4 åren, tack vara denna jävla AV/PÅ knapp.. Ni får ursäkta min vilda, och väldigt töntiga jämförelse med mitt liv som en knapp, men det är ungefär så jag känner.
Jag vet vad jag vill med mitt liv (på ett ungefär), men det är så mycket som stått i vägen, just för att jag är FEG. Ändring. Ändring!

Som en vis lady, klätt i rosa med prinsess krona och glassögon, en gång sa. TA INGEN SKIT!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååh underbart, kände exakt samma sak, fast lyckades pricka av nyår;P älskar bilden, va bara tvungen att sno den som bakgrundbild hoppas det är ok? (A)

och grynet haha minnen!

2012-01-18 @ 15:09:55
URL: http://evelinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13

Du är inte FEG!! du har ju varit iväg i 10 månader i USA själv, fegt? NEJ!

:D

2012-01-20 @ 17:55:08
URL: http://enligtmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0