Anna Westergren -

Happy New Year!

2012-01-01 15:10:23
Vaknar upp i det nya året, mår som jag förtjänar och har bestämt mig för att ligga kvar i sängen hela dagen ut.
Denna ljuva musik får representera denna sega dag och början på 2012 känns väldigt märkligt att skriva 12.an, men ändå känns det helt rätt.
Som mitt nyårslöfte lyder så passar det sig bra att denna låt ger mig så mycket inspiration till min bok, och mitt löfte är att försöka hinna mer eller åtminstone skriva så mycket jag kan! Det är väl bara att sätta igång!
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till med löftet :)



Hoppas du haft en helt underbar helg :)



Sen tänkte jag bara kolla om du kanske ville göra ett bloglovin byte? :)

2012-01-08 @ 20:51:51
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0