Anna Westergren -

One week left

2012-08-16 20:41:28
Nya shorts jag klippte till här om dagen. Älskar den matta jeans färgen och slitningen ner till som kan enkelt tuffa upp en sofistikerad outfit. (Får se om jag piffar till dom lite mer)
Dagen har inte varit mycket annorlunda från gårdagen. Solen kom fram efter lunch och jag passade på idag också att få lite mer färg. Runt 5 åkte jag ner till stan för att äta middag med Moa. En lung är fin dag, helt lagom!

Idag är det exakt en vecka kvar till skolan börjar igen. En stor del av mig tycker att det ska bli skönt att få komma in i rutinerna igen. Men ändå så vet jag att snart, inom några veckor kommer jag att be om ledighet igen. Men tanken att det faktiskt är sista året och studenten är bara runt hörnet, med tanke på hur galet fort tiden går!

Klockan börjar närma sig 9 och vad jag ska hitta på nu innan sängen kallar en har jag ingen aning om. Men att göra igenting ibland är rätt skönt det också!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Var har du köpt det där bältet? Det är typ det snyggaste jag någonsin sett!

Svar: Tack tack! Hade turen att fynda det på myrorna. Så ett tips är att gå ut och leta bland secondhand, hittar alltid kopior av olika klädesplagg!
AnnaKW

2012-09-13 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0