Anna Westergren -

Tisdag den 24 april 2012

2012-04-24 17:55:42
Har tagit mig en lugn eftermiddag, mys i sängen tillsammans med några serier innan kvällens träning. Från att ha varit en grå, tråkig morgon tittade solen fram någon timme efter lunch och övergick nu till regn och grå-tråkiga vädret igen. Men just den där timmen, eller två, med sol fick mig att må så himla bra, en känsla som håller i sig resten av dagen! Ett tecken på att jag verkligen behöver sol och värme för att må som bäst. Just denna dag för exakt ett år sedan hade jag hunnit spendera mitt springbreak i florida, hunnit blivit brun. Skulle inte tack nej till att åka tillbaka till Tampa, med vita stränder och Orlando med alla nöjesparker! Jag har nu snart varit hemma i sverige i ett helt år sen jag kom hem från staterna, känns overkligen hur fort tiden går... Dom senaste veckorna har jag längtat, nästan suktat efter vissa saker från USA. Som maten t.ex. Bojangles, Olive Garden, Cook Out och alla potlucks i kyrkan!
Apropå mat, tänkte slänga ihop en Mangoraja-kyckling sallad nu till familjen innan jag sticker iväg till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0