Anna Westergren -

Secondhand fynd

2012-04-25 20:20:53
Kvalitén är absolut inte den bästa, och det tackar vi mobilkameran för eftersom det är den enda kameran jag har tillgänglig för tillfället! Men ska försöka leta fram mitt minneskort så att jag kan börja använda min gamla men betydligt bättre kamera!

Älskar att spontan shoppa secondhand, finns alltid något man har råd med oavsett med en ynka 20 i plånboken. Är väldigt glad att jag valde att gå en snabbis in på Myrorna, efter en tidig middag med några vänner, medan jag vänta på bussen. Blev dock kvar där en stund (vilket lätt händer när jag kollar bland secondhand). I alla fall vart jag överlycklig när jag hittade skärpet! Endast 50 kr! Vet inte hur länge jag letat efter ett sånt! Koftan och väskan var båda väldigt fina så why not!? Haft en härlig dag som började med dimma och gick över till värme och solsken under dagen, underbar vårdag!
Nu ska jag koka lite te och kolla på 90210!

Kommentarer
Postat av: Louiiiiseee

Jag måste med en dag!! Jag vill också fynda fina kläder!!!!!

2012-04-25 @ 21:03:44
Postat av: Angelica

Åh, perfekta skärpet !!

2012-04-26 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0