Anna Westergren -

Ombre shirt

2012-04-19 15:48:46
Mysig ombre tröja, 30 kr, Secondhand
Tandställningen sitter fortfarande på...
Dock så kortnade vi ner behandligen till bara 2 veckor istället för 2-3 månader! Detta ska tydligen vara det "enda" bästa sättet, så jag låter det få vara.
Migränen försvann efter några timmar även om det fortfarande spänner och dunkar i huvudet. Men för att liva upp den dag, efter att ha legat i sängen, förmiddag och lunch, hängde jag på mamma som tänkt fönstershoppa lite. Fanns mycket på hyllorna så mycket fick följa med hemma också! Ombre tröjan var ett av plaggen. Som sagt, älskar att göra fynd!

Apropå skorna så satt dom väldigt bra! Beställde stl 37, satt lite lös i hälen men det är fortafarande inget som glappar när man går. Kan bli lite ovant att gå i såna nätta skor då jag annars alltid har använt mig av skor som är heltäckande. Annars är ja mycket nöjd med köpet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt seriöst jag kikar in på din blogg minst 10 gånger per dag och kollar ifall du har uppdaterat. haha oooh hemligt bloggfan ;)

2012-04-19 @ 18:36:26
Postat av: B Y S I S T E R S

Bloglovin byte ? <33

2012-04-22 @ 13:15:55
URL: http://bysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0