Anna Westergren -

New Shoes, fynd?

2012-04-15 17:41:50
Klickade nyss hemma dessa skor, spendera lite födelsedagspengar och för ovanligheten skull då jag sällan unnar mig online-shopping, secondhand freak.. Inte precis, men att göra fynd känns så jävla bra!
Men man kan säga att detta är ett slags fynd också, med tanke på att skorna är en kopia av många andra dyra märken, 349kr + frakt och dom var mina! Nelly.com har mycket att komma med, men kvalitén kan ifrågasättas. Håller tummarna nu att dom sitter som dom ska, kan vara ett Varför? jag sällan köper online.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta gärna hur dom kändes på, och hur strl var! Grymt snygga!!

2012-04-18 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0