Anna Westergren -

Godmorgon Världen

2012-04-09 11:43:48
Nu är påsken så gott som över, men ett härligt lov är i full gång! Har tagit en hyfsat lugn helg, vilket känns som det rätta efter 2 veckor med influensa och mår äntligen som mig själv igen!
Tänkte komma igång dagen och den nya veckan med lite brunch och sedan ta mig ner på stan, är grymt sugen på att köpa något nytt till garderoben. Har dessutom STORA planer för sommaren, men inget är 100% än så det får vänta, men blir det av så lär ni inte se mig på drygt 2 månader!

Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Hej sötnos, har suttit & läst igenom hela din USA resa osv. Jag har redan nu börjat säga till mamma & pappa att jag vill göra samma sak lixom, tror att jag kommer få det..



Men kommer du ihåg vad det kostade? & har du förslag på vilken delstat jag borde välja osv? :)



Är dock bara 13 år nu så ingen brådska lixom, men ändå bra att börja tidigt eller? :D

2012-04-10 @ 19:53:53
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: Alice Forslund

Hur mår du idag? :)

2012-04-10 @ 20:28:12
URL: http://aliceforslund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0