Anna Westergren -

Daily Q: Varför är inte jag där?!

2012-04-12 11:51:03
Det här skulle, med stor sannolikhet, ha varit tidernas bästa födelsedagspresent, med tanke på att jag fyller nu på lördag. Det sjuka är att det verkligen är sjukt bra band som spelar varje dag. Skulle kunna döda för att bl.a. få se Explosions in the Sky, M83, Neon Indian, Wolf Gang, Bon Iver, Calvin Harris, Dada Life....
Listan kan bli lång, så räkna med att jag gärna skulle vilja skriva upp majoriteten! Galet att dom får med sån massiv samling av bra band på samma festival! Miike Snow såg jag på P&L för drygt 2 år sedan, så lite lycka finns det i alla fall.
Det enda jag saknar, som skulle få denna festival komplett, är Lana Del Rey och Foster the People.
Drömmer vidare, så kanske någon gång i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Vincent

Sjuk festival, den blev dock slutsåld på ungefär 25 minuter. :(

2012-04-12 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0