Anna Westergren -

Send a wish upon a star

2011-09-08 23:49:08
Lunchade med Louise och Stina idag. Veckorna går förbi obeskrivligt fört enligt mig själv. Fredag i morgon, redan? Skönt med helg i alla fall. Har suttit med en text ett tag nu, till Att tala och Framträda klassen. Har även slagit ihop några stödord till ett kort tal tills i morgon också. Varför jag pluggar så här sent vet jag ej, dålig vana. Men det håller sig inte, dags för en ändring kanske? men jag är väl inte ensam med att skjuta upp läxor? God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hur är det att ha börjat med klassen under din förra? För du var väl tvungen att börja 2:an när du kom hem från USA? Skulle vara kul att veta lite hur det är eftersom jag själv antagligen med kommer få göra det. Saknar du din gamla klass? Kommer du bra överens med din nya? Märker man av att ni är olika gamla osv? Tack för en bra blogg!:D

2011-09-10 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0