Anna Westergren -

It's been a hell of a week

2011-11-13 17:52:50
Nu har min lilla amerikan, Cecilia åkt tillbaka till Italien för att fortsätta sitt volontär år. Veckan är varit med mycket ups and downs. Jag har haft en riktigt jobbig vecka när det gäller skolan, därför har jag också åkt på en riktigt, rejäl förkylning nu. Men med tanke på att ha haft Cecilia här på besök så glömmer man lätt bort allt det jobbiga.

Hon har bland annat fått vara med i skolan och sett hur allt fungerar där, besökt huvudstaden och mycket annat. Enligt henne så har hon haft en toppen vecka. Att få vara "utbytesstudent" i några dagar här i Sverige.

Jag har egentligen så mycket att berätta om denna vecka och vad Cecilias tankar av kring Sverige. Men tänkte vänta ett litet tag tills hon har framkallat hennes bilder, eftersom det var mest hon som tog.

Hon har bland annat givit mig inspiration till ett projekt som jag tänkt på börja i felar år, kanske är det dags nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0