Anna Westergren -

"Växthus" eller nåt?

2011-05-04 01:55:44
Svar: Hej Anonym! Antar att det är detta du menar, på bilderna nedanför, om jag inte är helt ute och cyklar. Helt ärligt så har jag inget riktigt svar på det. Det är nog inte så vanligt här i North Carolina, inte vad jag har sett i alla fall. Men jag upptäckte att nästan alla hus nere i Florida hade sånt här "växthus" haha. Saken är den att utifrån så ser man inte in så jätte bra, ungefär som på visa bilar så ser man inte in i baksättet men man ser ut precis som vanligt. Haha aja. Så jag antar att man är ute efter privathet (kan man säga så). Dessutom så är det lättare att hålla poolen ren! Men jag såg en hel del som hade det även om dom inte hade pool, tex dom vi stannade hos i Florida. Mer till svar har jag tyvärr inte.

Kommentarer
Postat av: Olivia Hack

Det har med djur o göra! ;)

2011-05-04 @ 10:10:32
Postat av: Anonym

Ja speciellt i Florida för där finns det massor av "aligators" och om man inte passar sig så kan man få sådana i poolen...

2011-05-04 @ 10:38:06
Postat av: Fritiof

Hahahah jag fick samma fraga pa min blogg! Min vardpappa sager att de har det i FL for att det ar hemskt mycket insekter ute, speciellt om man bor i omraden som ar nara typ en skog. Sa man stanger liksom ute sig ifran insekter :) Sen ar det la for att halla poolen ren ocksa :)

2011-05-04 @ 14:44:09
URL: http://usafrillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad härligt livet är,man lär sig något varje dag.Puss på er alla.

2011-05-04 @ 16:08:25
Postat av: Bella

När jag var i Florida så hade huset vi hyrde sånt. Men det var mest för att i florida finns det ju alligatorer och sen så kommer det in massor av insekter och ödlor. Även fast vi hade det lyckades några små ödlor komma in.

2011-05-04 @ 20:05:41
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Vad är ett misstag om det inte inte bedöms ur folks pessimistiska vrå bara?

Vem ger de rätten att säga vad som är rätt och fel? finns misstag? DU kan besvara frågorna, delta i diskussion

2011-05-05 @ 00:13:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Vad är ett misstag om det inte inte bedöms ur folks pessimistiska vrå bara?

Vem ger de rätten att säga vad som är rätt och fel? finns misstag? DU kan besvara frågorna, delta i diskussion

2011-05-05 @ 00:13:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Hmm, tycker det verkar ganska knäppt att ha det där "glashuset" runt, visst skyddar mot insekter och så, men då försvinner ju allternativet att ligga och sola vid poolkanten! :P

Anna jag har en annan fråga till dig, hur funkar det med matcher och sådant för din skola. Alltså, spelar din skola bara mot andra skolor i North Carolina eller är det i alla delstater? Åker nämligen själv och tänker spendera den mesta tiden i USA åt träning och annat roligt som har med idrott att göra!

tacksam för svar! :)

2011-05-05 @ 10:11:22
URL: http://sebofsweden.blogg.se/?tmp=04212515
Postat av: Elsa!

Du berättar ju om fighterna på skolan och festerna som är helt galna osv, jag undrar om det är så just där du bor eller i hela NC och kanske även i SC och Georgia? Jag har nämnligen valt de tre som delstatsval så undrar om det är det jag ska förbereda mig för isåfall?



Tycker du att NC var ett bra val eller skulle du valt om om du kunde?



Det blev lite långt, hoppas du svarar!!

Tack för en skitbra blogg:)

2011-05-19 @ 16:06:51
URL: http://elsakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0