Anna Westergren -

PROM NIGHT!

2011-05-13 19:03:20
... Det var väl typsikt att man skulle bli sjuk den här veckan av alla veckor..
Trodde att allt skulle vara bra i Onsdags men det slutade med att jag fick stanna hemma hela veckan, eftersom det visade sig att jag fått bihåleinflammation.. kul kul.. Såklart att jag skulle ha sån himla tur att bli sjuk då det är PROM. Något som jag sett fram emot så himla länge, och nu måste jag stå ut med den galna ghetto musiken som kommer få mitt huvud att explodera. Host och täppt näsa på det också, toppen!

Ganska roligt att nästan alla ungdomar hyr hotellrum där dom kan vara efter prom, antingen fest eller något annat kul.. Själv ska jag hänga med ett gäng tjejer som alltid har något pågång, kul kul!

Ska börja fixa mig nu, hår och sånt. Förstår mig inte på vissa personer här som spenderar alldeles för mycket pengar på bara håret och naglarna, sånt fixa ja själv! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0