Anna Westergren -

1 månad kvar!!

2011-05-18 00:27:14
.. Okej så igår var egentligen den exakta datumet från en månad kvar. 16 Juni tar jag flyget hem igen! Den sista tiden här har blivit till det bättre, faktiskt mycket bättre (vilket är på sätt och vis lite tråkigt eftersom stora delar av året har varit jobbig, och nu dom 2 sista månaderna så är allt toppen!)
.. Förutom att jag är fortfarande sjuk, eller om jag ska kalla det allergi, för jag har verkligen ingen aning om vad som pågår haha. Rejäl näs täppa och hosta i en hel vecka nu, men inga tecken på förbättring. Suger. Men men.. har ingen större lust att spendera alldeles för mycket pengar för en undersökning, och för att få nån dyr medicin eller nåt. En månad kvar. Dessutom hade jag liknande i februari och det gick över efter 2 veckor såå... Kul. Bara en vecka till alltså.. Tjarå!

Kommentarer
Postat av: clara

varför har ditt år varit jobbigt? :(

berätta gärna!

jag funderar på att åka år 12/13

2011-05-18 @ 17:19:57
Postat av: Anonym

Shit vad konstigt att du åker hem nu när jga har följt dig hela året! Det har iallafall varit jätteroligt att följa dig och fått en liten försmak till mitt utbytesår:)

2011-05-19 @ 15:56:42
URL: http://elsakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0