Anna Westergren -

Soccer game and St. Patrick's Day

2011-03-18 02:41:05
TRÖTT efter match idag, som gick även idag väldigt dåligt. Tack vare att typ halva laget hela tiden skip practice och bara kommer till matcherna, tror dom vet vad dom gör men har ingen alls aning om vad vi har planerat osv. Trött på det blir jag också..
Men tur med vädret i alla fall eftersom det var typ 25 i solen eller nåt. Stek kan jag lova! Värme som kom från ingenstans, har redan börjat fått min fina soccer tan. Inte det minsta gulligt, blir väl att åka till solarium som alla andra soccer tjejerna här gör för att jämna ut brännan. Men nog med det. Idag är det St. Patrick's Day, som inte firades på något speciellt sätt, förutom att folk sprang runt och nöp folk i armen för att dom inte hade på något grönt. För annars kommer det någon irlands gnome och gör dit liv surt (eller något ? )
Nu blir det dusch, för jag luktar usch! Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!



Hittade precis din blogg nar jag sokte pa nagonting annat. Ser att du pluggar pa high school i Durham, vad roligt. Hoppas att du uppskattar din tid :) Jag tankte bara skriva en kommentar eftersom jag sjalv gjorde ett utbytesar pa high school i NC, ungefar en timme soder om Durham och nu har jag flyttat tillbaka hit for att lasa pa college. Hoppas att du trivs har i NC i alla fall, tankte bara saga hej!

2011-03-18 @ 17:31:48
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

2011-03-19 @ 01:04:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0