Anna Westergren -

In the ghetto...

2011-03-25 00:46:46
Hahaha, är det väl enda man kan säga om Northern High School. Nämen helt seriöst, detta var något helt utifrån mina förväntningar av vad jag skulle få uppleva här. Det jag snackar om är fights at school. Visst när jag kom hit var det några små fighter hit och dit, inget som jag la märke till så mycket. Men nu på senaste tiden så har det blivit riktigt illa.

Fredags: Ett slagsmål mellan två tjejer som ledde till att stora syster och hennes vänner (ca 26 år) kom för att "hjälpa" till och fightas tillbaka. Till slut var det bråk runt om hela campus, och folk började snacka om något vapen. Så under forth period fick INGEN lämna klassrummet, inte ens för att gå på toan som låg mitt emot. Snacka om att jag hade problem där haha.

Igår: Fight mellan två killar (tror jag att det var), någon som blev riktigt skadad i huvudet, blod blod blod.

Idag: Innan ens klockan hade ringt in oss för första klass så var det en kille som blev arresterad för att ha knivhuggit en annan kille i magen. Såklart så är detta dagens toppämne och rykten sprids nu galet. Att dess två killar bråkade om nå godis? Som om det skulle vara sant, men det förvånar mig inte om det var det. Finns så otroligt sjuka personer här.

Nu skämtar till och med the news om "Wonder what else is gonna happen tomorrow at school" hah true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0