Anna Westergren -

Håll utkick!

2011-03-23 22:11:24
Redigerade klart videon om Day 4 av min Califorina trip, japp flera blir det, och resan fortsätter i Los Angeles! Jag tror jag har en till video efter denna som jag snart kommer att ladda upp. Så stay tuned!

Lite updatet om vad som pågår just nu: Första ordet är Värme, som tyvärr försvinner i morgon. Fotbolls träningen är i full rulle och även så matcherna. Jag har tusen blåmärken och ärr på knäna. Har världens vidrigaste bränna...
Grattis till hostmom som fyller år idag. 2nd lunch in school = piece of shit. Jag är trött jag är dööd godnatt!


Kommentarer
Postat av: sagha

låter som att du har det roligt där borta:) hur länge har du vairt där och hur länge stannar du?:)

2011-03-24 @ 11:42:32
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0