Anna Westergren -

Detta gjorde min dag, Tack!

2011-04-01 00:55:10
Även om det bara är en ynka liten negativ kommentar så är det svårt att bara först koppla ifrån och strunta helt och hållet om vad den där person precis skrivit. Jag hade tänkt skriva ett inlägg till Lisa om precis hur jag tänker, men ändrade mig när tanken slog "Varför? Varför ska jag ens lägga ner energi på en endaste person som borde veta bättre." Men så såg jag denna kommentar idag utav en tjej/kille som faktiskt förstår precis hur allt ligger till, hur jag känner utan att jag ens behöver skriva ner det. Jag menar, minsta lilla människa borde väl veta att livet inte är rättvist. Detta är min blogg, min historia som jag delar med mig till er. Tack till alla ni som förstår!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet en så himla dum människa..

Jag hade waay to high expectations av alla falska bloggar jag läst innan. Keep going Anna!!

2011-04-01 @ 04:36:53
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: ida

Självklart förstår vi dej!

Och vi i sverige önskar dej all lycka och en bra fortsättning på året!



U ROCK!

2011-04-01 @ 09:26:01
Postat av: Amanda 'skandalism'

Man kan ju knappast som läsare förvänta sig att ett utbytesår INTE kommer ha sina negativa sidor, det är ju snarare värre att läsa en blogg där det inte finns något negativt.

2011-04-01 @ 09:36:42
URL: http://www.skandalism.devote.se
Postat av: Maja

Åh, fina du! Bry dig inte ett piss! Läser just din blogg för att den känns genuin, ocensurerad och äkta! När jag läser din blogg känner jag mest bara att jag inte ska ha för stora förväntningar på mitt utbytesår. Alla upplever ju olika. Jag hoppas verkligen att de månader du har kvar på andra sidan atlanten blir så bra som de kan bli. Du skriver en jättefin blogg och är väldigt glad över att du delar med dig av din historia. Många romantiserar sina 10 månader, men du tar med allt! Den är inte alls deppig, bara riktig.



Lycka till och ha det bra!

2011-04-01 @ 19:52:45
URL: http://dsextio.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag tycker det är jättebra att du skriver hur det är. Bra eller dåligt.

Jag vill veta vad som är jobbigt och svårt för då känner jag mig bättre förberedd för året. Jag är jätte tacksam för att du skriver hur det faktiskt är! Kram :D

2011-04-14 @ 11:08:13
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0