Anna Westergren -

Tvättfredag

2011-06-03 21:21:54
Idag är det jag som äger huset, ensam hemma (Charles är alltid hemma inne på sitt rum, så praktiskt taget så jag helt ensam) Sköönt. Skulle egentligen ut och äta ikväll men det blev uppskjutet tills nästa vecka. Och eftersom typ alla åker bort någonstans nu i helgen (eftersom sommarlovet har börjat nu) så har jag inte så mycket att göra ikväll i alla fall. Hemmakväll! Ska i alla fall över till the Christophers i morgon för sleepover med Emily. Sen blir det poolen hela söndagen. (WOOOOW Charles skrämda själen ur mig precis.. puuh..) I alla fall, passar på att tvätta, för visst är jag duktig, solen skinner utanför, vi hade early release today men jag tar tag i tvätten en fredag!
Fick i alla fall nyss reda på vilka planer vi har nästa söndag den 12, kommer bli grymt, Kanske så att man har världens snällaste teater lärare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med den nya fräsha designen? ;)

2011-06-04 @ 11:48:44
Postat av: Freja

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 22:14:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0