Anna Westergren -

Only one more day..

2011-06-03 03:35:02
Bara en dag kvar nu på NHS. Känns konstigt, men ändå bra med tanke på att sommaren är nu snart är här!
Sista Drafting class idag, vilket var lite sorgligt eftersom Mrs. Meyers var en av mina favorit lärare. Blev i alla fall klar med min andra painting som var lite mer en två gånger så stor som den första, dock blev jag inte lika nöjd som med Salvador Dali tavlan, men det blev klar i alla fall, trodde jag inte. Mrs. Meyers köpte den för lite skoj skull, för att ha en minne kvar av mig, haha! Nu har jag i alla fall Fått med mig färg som jag kan ta med mig hem, så det kanske blir lite målning hemma också. Vi får se.
Lika varmt idag igen så det blev som igår, poolhäng med Emily.
Imorgon är det halv dag, ska bara göra klart mitt Tech projekt så är jag helt klar sen, får vi hoppas haha! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0